Despre tot și toate

Posted: Mai 29, 2013 in 8) Considerații

https://i1.wp.com/perpetual-wonder.com/blog/wp-content/uploads/2012/07/work-in-progress.png

Fig. 1: Muncă în plină desfășurare ! [Perpetual Wonder]

Aş vrea sa incep prin a spune că prin acest proiect ne-am dezvoltat cultura generală. Putem spune că la început, când am primit tema,  toţi am fost puţin dezorientaţi…Nu stiam ce temă sa alegem, dacă va fi potrivită sau nu. Am venit toţi cu mai multe propuneri şi am căzut toţi de acord să abordăm Cultura Mayaşă. După ce l-am ales pe Adrian lider, el ne-a dat tuturor de lucru şi a început sa ne streseze. Am lucrat, ne-am documentat, am postat pe grup fel de fel de lucruri interesante, ne-am tot întalnit până am ajuns şi la ceartă, bine că n-am ajuns şi la bătaie.

Când am ajuns şi noi să ne întelegem, aflăm că tema nu ar fi potrivită, că ar trebui sa ne alegem alta. Eram aproape gata cu proiectul, alti nervi…În cele din urmă, ne-am hotărât să facem un muzeu al transplantului de inimă, iar această temă s-a dovedit a fi cea mai potrivită. Am lucrat toţi cot la cot şi pot spune că ne-am implicat, doar aveam un scop, proiectul trebuia să fie cât mai bun şi chiar a fost. Poate nu cel mai bun, dar eu sunt mulţumită de ce am realizat.

Am ajuns şi la momentul prezentării proiectului, toţi aveam emoţii, dar după ce Adi şi Silvia au prezentat, am devenit cu toţii mai relaxaţi. A ieşit bine, colegii din celelalte grupe ne-au apreciat munca, iar aceasta a fost cea mai mare satisfacţie a noastră.

Nu doar noi am muncit, ci şi celelalte grupe, s-a văzut asta. Proiectul grupei lui Seby mi s-a părut interesant, cu multe imagini, păcat că nu s-a văzut foarte bine. Proiectul grupei Erikăi mi s-a părut deopotrivă interesant şi mi-a plăcut că toţi cei din grupă au ieşit în faţă şi au spus câte ceva, în schimb, nu mi-a plăcut publicitatea.

Cu alte cuvinte, acest proiect ne-a ajutat să înteţelegem ce e cu adevărat munca în echipă. Cred că acesta era şi scopul domnului profesor, să ne înveţe cum să colaborăm, cum să ne împărţim sarcinile şi cum să ne înţelegem, iar din punctul meu de vedere, a reuşit.

Realizator:

Masterand Alexandra POP

Lasă un răspuns

